Pages

Tuesday, April 5, 2011

Gedik

Gejala gedik menggedik kini semakin menjadi-jadi di Dary. individu yang dikatakan menggedik ini secara amnya adalah perempuan( x smua).
Aku dah naik rimas mane2 pompuan yang dok menggedik ni. LeceH!! Kene plak dok menggedik kt aku. Aku x hensem pon(manisnye ade). Aku ni mane pandai bergaye.(cume brgaya atas sebab2 trtntu sahaja). Aku ni mane pandai bermadah. Aku x cari kome pon. Apsal la kome dok trgedik2 ni. X ckup aku, kwan aku pon jadi mangse gedikkan kome.
Bile x layan mula la perangai ngada2 menjelma "abang **** sombong, belagak, x mao layan kite" pastu dok canang kt org abang ni belagak la poyo la ape la. Aku x kisah kome nk kate ape tp sian kwan aku sorang ni, mane2 krtas tunjuk arah exam MUET sume di tulis "**** ***** poyo la, belagak tul mamat ni." Ape salah die pade kome? Nyatakan seploh sebab.
Bile gedik mula mnjelma mula la"abang **** ni hensem la, blanje la kite makan nasi lemak" Hak tuih!!! Sape nk blanje mengkome2 sekalian. Dah le gedik, bile dpat nmbor fon, knal idak ape tidak bile x blas msj nk merampuih plak " nape abang x balas msej ni??? Lame saye tnggu abang x balas nape?" Sape kamu nk cakap mcam tu kt aku? Knal pon idak udah nk sound2 aku mcm tu plak. Awek aku pon x merampuih mcam tu la!! Dasar gedik!!!

Katakan tidak pada GEDIK!! Kepade mengkome2 yg gedik tu, sedor le. Xde makne kome menggedik ni. Ape yang kome dapat? Ghentikan la.

0 comments:

Post a Comment

Followers