Pages

Monday, July 11, 2011

Mimpi...........

Mimpi? MImpi basah? Mimpi kering? Mimpi ngeri? Hmmmmm... Mcam2 la. Semenjak dua menjak tige menjak ni, slalu beno aku mimpikan 'die'.
Smalam, aku mimpi 'die' lagi. Kali ni aku mimpi die kawen ngn sorang lelaki yg agak hensem orgnye. Dalam mimpi tu aku tgur die. Tapi x layan pun. Aku tanye knape x approve fren dlm FB. Tp die cume mndiamkan diri. Walaumcm mane pon, dlm mimpi tu aku xde perasaan dendam ke, x puas hati ataupun mmbuat rusuhan di majlis perkahwinannya.
Persoalannya sekarang, knape die harus muncul dalam mimpi aku? Apekah makne mimpi tu? Aku x kesah. Asalkan die bahagia skarang. Aku x nk ganggu hidup die lagi. Bak kate org tua la, ape yg kite mimpi tu slalunye akan jadi brlawanan di alam nyata. Tu kate org tua. Bak kate orang muda pulak, lu pikior le sendighi. Assalamualaikum...

1 comments:

Kimi said...

Ni status 'die' mase 14 ogos 2011-ahad (Semalam aku bermimpi mahu di nikahkn dgn seorg pemuda dr Johor (bakal doktor) oleh fmlyku.Mak berkeras mahu aku brkahwin dgnnya tanpa bertunang dulu.aku x kenal dia dan x prnah tgok dia.bila aku tnya mak..mak kata SUPRISE...hahah..mimpi kne kwen paksa.)

Post a Comment

Followers